Vállalkozói hitel igénylése, meghosszabbítása vagy felülvizsgálata során az OTP Bank különböző dokumentumok benyújtását kéri Öntől, illetve vállalkozásától.
Ha a dokumentumok elektronikus formában, megfelelő elektronikus aláírással ellátva állnak az Ön rendelkezésére, akkor az alábbi teendői vannak:
- elektronikus cégeljárásban keletkezett, vagy cégbírósági nyilvántartásból lekért .es3 és .et3 kiterjesztésű elektronikus dokumentumok, illetve az Állami Adóhatóság (APEH) által kibocsátott, elektronikusan aláírt .pdf dokumentumok esetén feltöltheti azokat az OTP Bank portálján keresztül
- .dosszie kiterjesztésű, hitelesített elektronikus okiratokat beküldheti a cegdokumentumok@otpbank.hu központi címre
Igénylés menete:
- A honlap szolgáltatását mikro- és kisvállalati, társasházi/lakásszövetkezeti és vállalati hitelek ügyintézéséhez kapcsolódóan tudja igénybe venni. Kérjük, lakossági hitelekhez kapcsolódóan ezt az oldalt ne használja!
- A dokumentumokat bárki feltöltheti honlapunkra, aki azoknak birtokában van, külön regisztráció vagy nem nyilvános adatok megadása nem szükséges. A feltöltés végén a feltöltést végző személy egy azonosító számot kap, amelyet a megadott e-mail címre is elküldünk. Kérjük, ezt a számot jegyezze fel, azt az érdemi ügyintézés során közölje.
- A feltöltéshez szükséges a hiteligénylő cégjegyzékszáma vagy adószáma. Amennyiben Ön adószámmal nem rendelkező őstermelő, és vállalkozói hitelt igényel, kérjük, adóazonosító jele elé tegyen egy nullát, és azt írja be az adószám helyére.
- Az azonos ügylethez kapcsolódó dokumentumok feltöltése a honlapon egyszerre, vagy akár több alkalommal is lehetséges, utóbbi esetben a gördülékenyebb ügyintézés érdekében az első feltöltéskor kapott azonosító szám megadásával lehetőség van összekapcsolni a később feltöltött dokumentumokat.
- A feltöltéshez a hiteligénylő nevének és egy visszaigazoló e-mail kiküldéséhez egy e-mail cím megadása kötelező.
- A honlapon történt feltöltés során, illetve a központi e-mail címre beérkezett okiratok feldolgozásakor automatikus ellenőrzés történik az elektronikus aláírás formátumára, illetve annak sértetlenségére.
- A feltölteni kívánt elektronikus dokumentum mérete nem haladhatja meg a 10 MB-ot. Ennél nagyobb méretű elektronikus dokumentumok befogadására bankunknak nincsen lehetősége.